
התוועדות מרוממת לרגל כ”ד טבת – יום ההילולא של בעל התניא
ההתוועדות לוותה בניגונים עמוקים, ודברי חסידות, שיצרו תחושת אחדות וחיבור בין המשתתפים.

ההתוועדות לוותה בניגונים עמוקים, ודברי חסידות, שיצרו תחושת אחדות וחיבור בין המשתתפים.

כ״ד טבת (השנה ביום חמישי 4/1) – הוא יום הסתלקותו של בעל התניא, מרכז 'אור מנחם' יקיים התוועדות לרגל היום הגדול >> לפרטים המלאים


מוזמנים לצפות בתמונות מהתוועדות כ"ד בטבת יום הילולת בעל התניא תשפ"ג

ביום שלישי בשעה 20:00 בהיכל בעל התניא במרכז אור מנחם