לקראת הילולת רבי שמעון בר יוחאי ולכבוד חג ל"ג בעומר, מרכז אור מנחם באשדוד נערך לקיום התוועדות מרכזית ומרוממת שתאחד את תושבי העיר לערב של שמחה ואחדות לכבוד רבי שמעון בר יוחאי
.
האירוע יתקיים ביום שני, י"ז באייר (4.5), בהשעה 20:30, תחל הדלקת מדורת הרובע במרכז אור מנמם ולאחר מכן תמשיך להתוועדות
בבית משפחת חבר הקהילה תומר מעולם הי״ו.
במרכז הערב תיערך התוועדות מיוחדת לרגל ההילולא הקדושה של רבי שמעון בר יוחאי, בהשתתפות רב מרכז אור מנחם, הרב מנחם עמאר.
לצד החלק הרוחני, המשתתפים ייהנו מסעודה עשירה בסגנון BBQ וניגוני נשמה סוחפים שייצרו אווירה חמה ומיוחדת של אחדות ושמחה יהודית.
לפרטים נוספים:
08-8576678 | 052-6632929















