הדלקת נר רביעי בתחנת מגן דוד אדום

בהדלקת נר רביעי של חנוכה עם עשרות ממתנדבי הנוער של תחנת מגן דוד אדום באשדוד והרב מנחם עמאר שליט"א . מאחלים למתנדבים היקרים שימשיכו להאיר את ליבם ונפשם של המטופלים בחום, אהבה ובמסירות.

בואו להיות שותפים!

0 0 הצבעות
דרג
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
guest
0 תגובות
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות

בואו להיות שותפים!

מצעד האור חנוכה 2025

מאות ילדים, משפחות ובתי הספר יצעדו יחד עם אור מנחם ו-מתנ״ס דקל לכבוד אחינו החיילים ולזכות חיילנו הקדושים 

קרא עוד »

הבית לכל אירוע